• Canon EOS RP + EF Adapter + EF 24-105mm f/3,5-5,6 IS STM
Collector
Kurs
Kampanj

Canon EOS RP + EF Adapter + EF 24-105mm f/3,5-5,6 IS STM

Artikelnummer: 0207014049

Liten, lätt och intuitiv kompakt systemkamera i fullformat för utmärkt kreativitet var du än är.
Läs mer
20 990 kr

Total: 24 978 kr

Glöm inte tillbehören

Kenko 77Mm Uv Pro 1 Digital

Kenko 77Mm Uv Pro 1 Digital

690 kr
NiSi Filter Uv Pro Nano Huc 77mm

NiSi Filter Uv Pro Nano Huc 77mm

1 099 kr
Tripod ET-2004 + E-20

Tripod ET-2004 + E-20

2 199 kr
  1. Beskrivning
  2. Specifikationer
KREATIV KRAFT MED RIKTIG INTELLIGENS
Canon EOS RP rymmer kraften hos kompakta systemkameror i fullformat i ett litet, lätt kamerahus från EOS R-serien, vilket öppnar upp för spännande, nya kreativa möjligheter att ta din fotografering till nästa nivå.

TILLGÄNGLIG FÖR ALLA
Se hur Canon EOS RP presterar i händerna på entusiaster och upptäck hur de utnyttjar fördelarna med kompakta systemkameror i fullformat och EF- och EF-S-objektiv för att ta bilder med stor detaljrikedom och djup.

ETT LÄTT KAMERAHUS MED SMARTARE OBJEKTIVFATTNING
Canon EOS RP är en praktisk, kreativ kompakt systemkamera i fullformat med enorm kreativ potential tack vare nästa generations RF-objektiv. Den stora diametern, höga kommunikationshastigheten och det korta registreringsavståndet hos RF-fattningen är den perfekta utgångspunkten för ditt framtida fullformatssystem.

EN NY STANDARD FÖR BILDKVALITET I FULLFORMAT
Canon EOS RP 26,2 megapixels CMOS-sensor har en otrolig kapacitet i svagt ljus tack vare en DIGIC 8-processor och inbyggd DLO (digital objektivoptimering) som ger enastående resultat direkt från kameran.

FOTOGRAFERA PÅ ETT NYTT SÄTT
Canon EOS RP erbjuder ett nytt sätt att anamma fördelarna med fullformat. Fotografera med det särskilda sortiment av RF-fullformatsobjektiv samt ett brett utbud av EF- och EF-S-objektiv via adapter, utan att kompromissa med optiska prestanda.

EOS-HANTERING UTAN KOMPROMISS
Ett bekvämt handgrepp i EOS-stil tillsammans med en högupplöst, vinklingsbar touchskärm och elektronisk OLED-sökare inspirerar nästa generations hantering i ett lätt 485 g kamerahus.

FOKUSERA VAR SOM HELST PÅ ETT ÖGONBLICK
Dual Pixel CMOS AF ger ett utökat AF-område och världens snabbaste AF-hastighet på bara 0,05 sekunder, över 4 779 valbara AF-lägen och AF i svagt ljus ned till -5 EV. Ögon-AF ser till att dina porträtt blir skarpa medan fokusvariationen ger maximalt skärpedjup i hela bilden.

FOTOGRAFERA FLEXIBELT OCH ANSLUT SMIDIGT
Från att använda tyst läge till att fjärrstyra kameran via Wi-Fi. Fånga alla ögonblick med upp till 5 b/s med alternativet att bearbeta bilderna i kameran och dela dem via Canon Camera Connect-appen.

SKAPA SUPERSTADIGA FILMER AV HÖG KVALITET
Fokusera mjukt med Dual Pixel CMOS AF och filma stadigt med Movie Digital IS och upp till 4K-upplösning med ett urval av kodektyper som är lätta att använda och redigera. Mikrofon- och hörlursuttag ger fullständig ljudkontroll och den vinklingsbara LCD-touchskärmen ger stabilitet och en tydlig bild av motivet.

Våra öppettider

  • Måndag - Fredag: 10.00 - 18.30
  • Lördag: 10.00 - 15.00