• Canon EF 40mm f/2,8 STM
Collector

Canon EF 40mm f/2,8 STM

Artikelnummer: 0207004986

Ett mångsidigt och kompakt objektiv. Den stora bländaröppningen gör att du kan fotografera i svagt ljus och ha kontroll över skärpedjupet. STM ger jämn och tyst autofokus vid filminspelning med kompatibla kameror.
Läs mer
2 490 kr

kenko UV Slim mc 52mm

kenko UV Slim mc 52mm

299 kr
  1. Beskrivning
  2. Specifikationer

Kompakt och lätt

Stå aldrig utan din EOS. Tack vare det kompakta och tunna EF 40 mm f/2,8 STM-objektivet kan du alltid ta med dig din digitala systemkamera.

Jämn och tyst AF, STM-fokusering för filmer

Snabb och korrekt autofokusering ger garanterat knivskarpa bilder, även vid tuffa förhållanden. Movie Servo AF med STM använder stegmotorteknik för att ge jämn, tyst autofokusering vid filmning med Canons kompatibla digitala systemkameror.

Praktisk fotografering i svagt ljus

Ett bländaromfång på f/2,8–22 ger kontroll över skärpedjupet så att du kan begränsa eller utöka fokus enligt behov. Den stora bländaröppningen gör att du kan fotografera på frihand i svagt ljus utan att använda blixt.

Utmärkt bildkvalitet och mångsidighet för resan

Mångsidig brännvidd på 40 mm som passar perfekt för resan. Klara allt från porträtt- till landskaps- och gatufotografering. Fantastisk bildkvalitet tack vare en asfärisk linsdesign och antireflexbehandling.